„Uchwała reklamowa stanowi akt prawa miejscowego i jest narzędziem realizacji polityki miasta w zakresie poprawy standardów jakościowych oraz estetyki przestrzeni publicznych, zachowania ładu przestrzennego, ochrony krajobrazu kulturowego i tożsamości miasta oraz poprawy jego wizerunku” – czytamy w komunikacie przysłanym z zamojskiego UM.
Owa uchwała podzieliła Zamość na pięć stref. W każdej z nich obowiązują nieco inne: bardziej lub mniej rygorystyczne zasady. Na dostosowanie się do wymogów nowych, miejscowych przepisów był rok. Teraz urzędnicy sprawdzą co z tego wynikło.
„Podmioty, które nie dostosują się do przyjętych w ub. roku zasad będą podlegały karom finansowym” – zapowiada zamojski magistrat.
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?